Bedrijfsuitjes

Waterskischool Loosdrecht en alle bij De Uitkijk, nog geen 20 minuten vanaf Amsterdam, gevestigde watersport bedrijven staan garant voor kwaliteit. Waar je ook komt in Nederland, overal kennen ze De Uitkijk in Loosdrecht.

Waterskien, wakeboarden, (wedstrijd)zeilen, sloepvaren, stand up padling, mooie buffetten, bbq’s, plassentochten, overnachten aan de 1e plas,  elke combinatie is mogelijk vanuit onze mooie locatie. zie ook www.watersportcentrumloosdrecht.nl

Waterskischool Loosdrecht biedt de mogelijkheid om voor het waterskien en wakeboarden meerdere boten tegelijkertijd in te zetten zodat ook alle deelnemers van grotere partijen ruimschoots aan bod komen. Onze boten zijn uitgerust met een zogenaamde instructie stang zodat iedere deelnemer ook werkelijk tijdens de eerste les op het water zal staan. Daarnaast stellen wij al het materiaal zoals wetsuits, vesten, skis en wakeboards gratis ter beschikking zodat de deelnemers alleen zwemkleding en een hoop fun hoeven mee te nemen. Deelnemers die zelf niet willen skien of boarden, kunnen natuurlijk altijd mee in de boot om de verrichtingen van de anderen van dichtbij te kunnen volgen. Ook beschikken wij over omkleedruimte en douches voor na het boarden.

Door de nauwe samenwerking met Watersportcentrum Loosdrecht wordt uw complete bedrijfsuitje vanuit 1 centraal punt verzorgd. Hierdoor sluiten de verschillende onderdelen soepel op elkaar aan. Voor nadere informatie met betrekking tot alle watersport-specialiteiten kunt u contact opnemen met info@uitkijk.com.

Voor informatie over zakelijke boekingen kun je natuurlijk ook rechtstreeks contact opnemen met de Waterskischool. Wij kunnen dan, in overleg een passend programma samen stellen met alleen waterskien en wakeboarden of combinaties met zeilen, sloep varen, BBQ etc. info@wakeboardschool.nl