Wakeboardschool Loosdrecht

Waterskien & wakeboarden in Loosdrecht

Voor beginnende, ervaren en professionele watersporters. Beleef de sensatie van waterskien en wakeboarden. Waterskischool Loosdrecht is uniek gelegen aan de Loosdrechtse plassen nog geen 20 minuten vanaf Amsterdam en is perfect uitgerust om alle waterskiers en wakeboarders van alle niveaus en leeftijden te begeleiden.

Er wordt gevaren met zeer hoogwaardige boten, voorzien van alle daarbij horende comfort en veiligheid. Dankzij onze sponsoren beschikken we over de nieuwste wakeboards, wetsuits, vesten en skate-shoes, elk seizoen weer.

Voor verdere info kun je bellen of een mail sturen. Boekingen gaan sneller per telefoon.

Waterskischool Loosdrecht, sinds 1990.

Crew & friends:
Dick, Nol, Flo, Bib, Michiel, Ingrid, Marijn, Mike, Richard, Denise, Sander, Nils en Paul

Begin seizoen:
2 April