inschrijving wakeboardclub avonden weer gestart

Hallo Wakeboard Gasten,
De meesten van jullie zijn weer terug van wintersport dus kunnen we weer aan de zomer gaan denken en beginnen we weer met de inschrijving van de clubavonden, ook dit keer in dezelfde opzet als afgelopen twee jaar, zie hieronder voor nadere info.

We zijn we ook dit seizoen weer actief dealer en testcenter voor Ronix en Hyperlite wakeboards, dus als je een nieuw wakeboard zoekt kan je bij ons terecht om het uit testen en eventueel aan te schaffen.
De showroom en verkoopruimte voor de sup-boards van IKsup aan de oud-loosdrechtsedijk 191, onder de naam Supcenter Iksup is ook dit jaar weer het adres voor supboards.
Daarnaast blijft de supschool Iksup uiteraard vanuit de Uitkijk opereren.

Wij blijven uiteraard ook nauw samenwerken met alle bij de Uitkijk gevestigde bedrijven.
Door deze samenwerking kunnen we een totaal dagje uit op de Loosdrechtse Plassen verzorgen zowel voor particulieren als voor bedrijfspartijen, familie-uitjes etc.
Bijna alle vormen van watersport, zoals wakeboarden, zeilen, suppen en sloepvaren kunnen we invullen en combineren tot een leuk actief programma. Ook goedkope overnachting is mogelijk zodat ook weekend-arrangementen tot de mogelijkheden behoren.
Nadere informatie vindt je op onze gezamenlijke website t.w. www.watersportcentrumloosdrecht.nl

De kids clubs waren vorig seizoen weer een groot succes en dit gaan we zeker ook weer invullen dit seizoen, nadere info hierover volgt nog.

Verder zullen we proberen Ted Timman te steunen, hij gaat in september met zijn team in 7 dagen 700 kilometer fietsen voor Duchenne Heroes. Duchenne Heroes zet zich in voor kinderen met Duchenne spierdystrofie. Dit is een nare erfelijke ziekte waarbij de spieren langzaam worden afgebroken.
We gaan begin Mei enkele wakeboard avonden organiseren incl. BBQ waarbij we een groot deel van het inschrijfgeld via Ted zullen sponseren voor Duchenne Heroes.

Voor de club-avonden hadden we afgelopen drie seizoenen een andere opzet, waarmee we hopelijk de club voor meer mensen aantrekkelijk hebben gemaakt. Deze opzet blijft ook dit jaar!
We doen dus weer als altijd 10 avonden, maar net als vorig jaar kan je, mits vooraf aangegeven, twee “vrije” avonden inplannen, die je tijdens de vervolg- avonden gratis kan inhalen. Zo hoef je dus de avonden die vallen tijdens de vooraf geplande vakantie niet te missen en heb je nog steeds 10 clubavonden om te boarden.

Hieraan zijn wel een paar regeltjes verbonden nl.:
de vrije avonden kan je alleen vooraf uiterlijk 10 mei vastleggen, dus tijdens het seizoen kan dit niet meer. Anders is het voor ons niet meer bij te houden en is het aantal boten en piloten niet meer goed in te plannen.
Mocht een avond worden verschoven vanwege onweer of slecht weer en heb je die avond als “vrije avond” gepland, dan vervalt deze want dan kan je op de verschoven avond weer wel natuurlijk.

Ondanks deze tegemoetkoming blijft de prijs voor de club alweer ongewijzigd op € 395,00 voor de 10 avonden.
Als je wilt inschrijven, doe dit dan zo snel mogelijk (maar uiterlijk 25/03/2016), zodat wij een goede planning kunnen maken en iedereen in de juiste samenstelling op de gewenste avonden kunnen plaatsen.
Net als afgelopen jaar zijn de clubavonden op dinsdag- en donderdagavond. De eerste avond is voor de dinsdag is op 10 Mei en voor de donderdag op 12 Mei.

Deelnemers van afgelopen jaar hebben voorrang, mits ingeschreven voor 25/03/2016.
Als je met meerdere mensen wilt inschrijven is het voor ons belangrijk dat ieder persoon zich individueel aanmeldt, dit om misverstanden te voorkomen. Inschrijven kan via info@wakeboardschool.nl.
Laat bij je inschrijving even weten welke avond je voorkeur heeft (dinsdag of donderdag) en vermeld graag gelijk je mobiele nummer.
Ook het horeca team staat weer helemaal voor ons klaar, dus blijft de frituur weer aan tijdens het naborrelen.

We hopen snel weer van jullie te horen,
Flo, Nol, Michiel, Mikey, Harry, Richard, Denise, Nils, Sander, Ted, Michael en Dick.

inschrijving wakeboardclub avonden weer gestart