Lessen

Hoe gaat dat nou in zijn werk? Hoe oud moet je zijn? Wat moet ik meenemen? Kan ik les krijgen van dezelfde instructeur als de vorige keer? Hoe lang duurt zo’n les?

Veelgestelde vragen, met vaak een voor de hand liggend antwoord.

Bij Waterskischool Loosdrecht zijn kinderen welkom vanaf 6 jaar. Menig dreumes heeft tot grote verbazing van paps en mams zijn kunsten op het water op jonge leeftijd al geleerd.

In de regel duurt een les een kwartier; dat betekent een kwartier op het water. Vaak en vooral overdag hoeft de instructeur zich iets minder aan de voorgeschreven tijden te houden, afhankelijk van de drukte. Stel dat je om 18.00 een les geboekt hebt en je staat op dat tijdstip klaar, volledig omgekleed dan is er meer tijd om te waterskien of wakeboarden dan wanneer je dan nog eens moet gaan omkleden. Wees daarom altijd op tijd, het is in je eigen voordeel. Ook een voorkeur voor een bepaalde instructeur kun je gewoonweg aangeven. Bij beschikbaarheid houdt Waterskischool Loosdrecht hier altijd rekening mee.

Met trots kunnen wij stellen dat iedereen binnen 1 les op het water staat, naast, maar meestal zelfs achter de boot. Door gebruik te maken van een zogenaamde “boom” (stang naast de boot) is het voor de instructeur een dankbare uitdaging om zijn cursist te leren waterskien of wakeboarden. Vooral wanneer het water nog niet op temperatuur is bespaart dit een boel gebibber.

Een waterski- / wakeboardles kost E 45.00 De vaste klanten hebben doorgaans een arrangement gekocht bij Waterskischool Loosdrecht. Dit houdt in dat je op voorhand een 10-rittenkaart aanschaft, waarvoor je slechts E 400,- betaalt. Een besparing van E 50,-. De materialen zijn allen ter beschikking gesteld door de sponsors van Waterskischool Loosdrecht. Zo levert O’Neill, als hoofdsponsor, de wetsuits en de drijfvesten. Wakeboards worden door Ronix en Hyperlite verzorgd. Waterskischool Loosdrecht is een van de weinigen in Nederland die altijd beschikt over de nieuwste materialen. Als bezoeker van de Waterskischool hoef je alleen eigen zwemspullen mee te nemen. Voor boekingen kun je onderstaand nummer bellen.