we gaan weer open vanaf 16 Mei!

Vanaf 16 Mei gaan we weer open!

Om aan de richtlijnen van het Rivm te kunnen voldoen zullen we ons aan de volgende maatregelen moeten houden;
Om aan de richtlijnen van het Rivm te kunnen voldoen moeten we het aantal personen per boot beperken. T.w. maximaal twee volwassenen per boot of 2 inwonende kinderen met 1 ouder.
Om niet verder beperkt te worden is het belangrijk dat iedereen zich aan onderstaande regels houdt.
• Koorts, keelpijn en/of hoesten? Blijf dan thuis! Dit geldt ook als jouw huisgenoot/genoten deze klachten heeft.
• Houd altijd minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar. Ook op de steigers en het vlot
• Volg de aanwijzingen van medewerkers van wakeboardschool en jachthaven op.
• Kom op tijd! We plannen de lessen zo in dat contact tussen 2 geplande lessen minimaal is, te laat of te vroeg arriveren helpt hier niet bij.
• Ga direct naar het vlot van de wakeboardschool en voorkom hiermee opstoppingen op parkeerterrein en steigers. Let op op het vlot maximaal 4 personen met 1,5 mtr afstand
• Reinig bij aankomst op de wakebordschool je handen met de daarvoor aanwezige materialen.
• Het huisje is toegankelijk voor 1 persoon tegelijk.
• Kleed je thuis alvast om.
• Het toiletgebouw is tot nader order gesloten.
• Heb je een eigen wetsuit? Gebruik deze dan!
• Wetsuits van de wakeboardschool moet je zelf na gebruik reinigen in de bak/ton.
• De medewerkers van de wakeboardschool geven jou op het vlot de benodigde materialen aan; eenmaal in de boot kunnen ze je niet helpen met het aantrekken van boards.
• Blijf in de boot achter de aangebrachte lijnen.
• de Dikke Muis is tot nader order gesloten.
• Ga na het boarden meteen naar huis.

we gaan weer open vanaf 16 Mei!